londyn 1 20170425 127511350525.4. 7:50 Do Velké Británie jsme přijeli v pořádku a jsme na kraji Londýna.
25.4. 9:28 Vystoupili jsme z autobusu a jdeme poznávat Londýn.

25.4. 11:00 Na počasí Londýně se můžete podívat zde a momentálně se nacházíme v této oblasti.
25.4. 14:00 Pokračujeme prohlídku Londýna a nyní tady odpočíváme. Pak se půjdeme podívat na Buckinghemský palác.
25.4. 18:40 Již jsme byli na londýnském oku a za necelou hodinu jedeme do hostitelských rodin.
25.4. 23:00 Do Anglie jsme dojeli naprosto v pořádku, trajekt trochu houpal, ale to nás nezastavilo! Den v Londýně byl překrásny, slunečný, trochu studený a hlavně náročný, ale viděli jsme vše! Nyní již všichni ve svých hostitelských rodinách, těšíme se na další stopování anglických králů, zítra hlavně Jindřicha VIII.

26.4. 13:10 Nyní jsme v Přírodním muzeu (foto). Venku je zataženo a fouká vítr, ale neprší.
26.4. 20:00 Středa - dopoledne muzea v Londýně, odpoledne hrad Jindřicha VIII. Hampton Court. Je zima, občas sprchne nebo padají kroupy, ale my to nevzdáme! Večerní nakupování v obchodě Poundland neboli "vše za libru" všem účastníkům zvedlo náladu!

27.4. 09:00 Dnes jedeme do Canterbury.
27.4. 17:00 Nyní jsme v Hever Castle.
27.4. 21:00 Dnes byl překrásný den, ráno anglikánská katedrála v Canterbury, také historické centrum městečka a oblíbený rozchod. Poté přesun na anglický venkov a Hever Castle - rodný hrad Anny Boleynové. Prošli jsme si interiéry i nádherné zahrady. Ani zima nezastavila děti od vyzkoušení vodního bludiště, kde když špatně šlápnete, postříká vás voda... Ano, někteří se v autobuse převlékali do cestovních pyžam... Dnes ještě zabalit a zítra zase zpátky! foto

28.4. 08:00 Dnes jedeme na hrad Windsor a do legolandu. Foto
28.4. 23:10 Čekáme na nalodění na trajekt.
28.4. 23:40 Jsme na trajektu a míříme směrem k domovu.

29.4. 08:00 Snídáme v Německu, Medenbach (před Frankfurtem nad Mohanem). Na hranice je to cca 5 hodin, takže příjezd do Prahy vychází cca mezi 15:30-17:00. Dobu příjezdu ještě upřesníme.
29.4. 11:30 Trochu jsme dohnali zpoždění, přijedeme cca 15:00 až 16:00. Jsme před Norimbergem.
29.4. 13:10 Jsme na hranicích a jdeme si něco koupit k jídlu. Cca v 15:10 jsme doma.
29.4. 14:50 Trochu zpoždění, přijedeme před půl čtvrtou.

Tak jsme doma, ale moc se nám tedy nechtělo. Anglie je zkrátka srdeční záležitost. Chtěla jsem všechny děti moc  pochválit, byly naprosto skvělé  a vše proběhlo bez problémů. Děkuji také cestovní kanceláři CK Royal za jejich služby, stejně tak báječnému  průvodci Michalovi. Dík patří i bravurním řidičům, které jsme malinko znervózňovali, ale přesto neztráceli smysl pro humor. V neposlední řadě děkuji rodičům, že mi svěřili své děti a také spolucestujícím ze školy z Milovic, že s námi společně vytvořili takovou prima partu. Odpočiňte si a třeba za rok zase něco vymyslíme!